KyoAz Forum

Kisah Buang Bayi

View previous topic View next topic Go down

Kisah Buang Bayi

Post by SoulBlade on Thu Dec 23, 2010 9:21 pm

Di pagi hari yang nyaman,dua orang sudah lanjut usianya duduk berehat-rehat. Pak Abu dan Pak Majid namanya. Yang Pak Abu membaca surat khabar manakala Pak Majid hanya duduk termenung jauh sambil hisap rokok daun.

Pak Abu: Majid, engkau tengoklah berita hari ini. Ada orang sanggup jual anaknya.
Pak Majid: Hmmmmm. Jawab Pak Majib macam acuh tak acuh je.
Pak Abu: Kot pun terdesak nak duit janganlah jual anak. Banyak lagi cara nak dapat duit. Kerja kat pam minyak ke, jual kacang putih ke, jual surat khabar ke. Betul tak Majid...?
Pak Majid:Hmmmmmmm... Sambil mengembus asap rokok daunnya keluar melalui hidungnya...
Pak Abu: Kau ni kenapa Majid? Takkan berita ini kau tak ambil peduli ke? Ini melibatkan kemanusiaan tahu. Binatang pun tahu nak jaga anaknya.
Pak Majid: Hmmmm....Nilah aku nak bagitau engkau. Kalaulah aku masa muda-muda dulu..Aku jual je anak-anakku tu..
Pak Abu: Hah??? Engkau biar betul Majid!
Pak Majid: Hoii.. Engkau sedar tak sekarang ni berada di mana? Sedarlah Abu....Kita sekarang di RUMAH ORANG TUA. Kalaulah aku tahu perangai anak-anak aku tu macam nilah, dah lama dah aku jual budak-budak tu!

Baca selanjutnya: KahKahKah - Cerita Lawak - Kisah Buang Bayi

SoulBlade
Administrator
Administrator

Posts : 230
Join date : 2010-12-15

http://kyoaz.forumms.net

Back to top Go down

Re: Kisah Buang Bayi

Post by cekodokApple on Thu Dec 23, 2010 11:52 pm

mmg patot pon jual...anak xkenag budi namenye lol

=======================


K-ON!!! rock!!

cekodokApple
Moderator
Moderator

Posts : 252
Join date : 2010-12-20

Back to top Go down

Re: Kisah Buang Bayi

Post by azlin15 on Sat Dec 25, 2010 12:36 am

jual jgn x jual lol lol lol

azlin15
KA Wakashu

Posts : 2
Join date : 2010-12-20

Back to top Go down

Re: Kisah Buang Bayi

Post by Negative on Sat Dec 25, 2010 12:39 am

jual lgy bgus laugh

Negative
KA Wakashu

Posts : 21
Join date : 2010-12-25

Back to top Go down

Re: Kisah Buang Bayi

Post by Sponsored content Today at 7:07 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum